Hulp bij problemen in Mijn Zorgkantoor
Hulp bij problemen in Mijn Zorgkantoor
U kunt alleen inloggen als u een pgb heeft aangevraagd. U ontvangt dan van ons een brief waarin wij uitleggen hoe u kunt inloggen. Wilt u een pgb aanvragen? Neem dan contact met ons op.
U kunt pas inloggen als de klant u geregistreerd heeft als contactpersoon of wettelijk vertegenwoordiger. Op Zo logt u in (en uit) bij Mijn Zorgkantoor vindt u meer informatie.
Staat u geregistreerd met een Burgerservicenummer (BSN)? Dan logt u in met DigiD. Staat u geregistreerd met een Kamer van Koophandel (KvK)nummer? Dan logt u in met eHerkenning.
De persoon die als pgb-beheerder is doorgegeven moet met zijn eigen DigiD of eHerkenning inloggen en de beheertoets ondertekenen. Wilt u uw eigen pgb beheren? Dan ondertekent u met uw eigen DigiD de beheertoets.
Als uw vertegenwoordiger eenmaal is opgevoerd, dan kunt u dit helaas niet zelf wijzigen. Neem contact met ons op als de gegevens aangepast moeten worden.
Neem contact op met uw consulent. Uw consulent kan meekijken waardoor dit komt.
Controleer het bestand. Het bestand mag niet groter zijn dan 2,9MB en moet een PDF-bestand zijn.
Soms zijn contactpersonen al bij ons bekend. Hierdoor kunt u de contactpersoon niet opvoeren. Neem dan contact met ons op.
Dit betekent dat er volgens onze administratie geen pgb-aanvraag bekend is. Wilt u een pgb aanvragen? Neem dan contact met ons op.
Er is mogelijk een verstoring. Probeer het later nog eens. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact met ons op.
Dit betekent dat er volgens onze administratie geen pgb-aanvraag bekend is. Wilt u een pgb aanvragen? Neem dan contact met ons op.
Dit betekent dat u volgens onze administratie een papieren aanvraag wilt doen. Wilt u de aanvraag digitaal doen? Neem dan contact met ons op.
U kunt maar 1 persoon doorgeven die het pgb gaat beheren. Heeft u al 1 persoon aangegeven als pgb-beheerder, maar wilt u toch iemand anders beheerder maken? Neem dan contact met ons op.
Neem contact op met uw consulent.
Er is op dit moment een storing. Probeer het later nog eens.
Ziet u de storingspagina voor langere tijd? Sluit dan alle vensters van uw internetbrowser en verwijder uw browsergeschiedenis en cookies.
Cookies verwijderen op Android In Google Chrome
Open de browser en klik op de 3 puntjes, recht bovenin > kies 'Instellingen'. Klik op 'Privacy en beveiliging' > 'Browsegegevens wissen' en vink in ieder geval aan: 'Cookies en sitegegevens'. Klik op 'Gegevens wissen'.
Cookies verwijderen in Firefox
Klik op de 3 streepjes rechtsboven > 'Instellingen' > 'Privacy & Beveiliging' Klik bij 'Cookies en websitegegevens' op 'Gegevens wissen'. Klik op 'Wissen'.
Cookies verwijderen in Edge
Klik op de 3 puntjes rechtsboven > 'Instellingen' > 'Privacy, zoeken en services'. Klik onder 'Browsegegevens wissen' op de optie 'Kies wat u wilt wissen'. Selecteer de cookies (voorgeselecteerd). Druk op de 'Nu wissen'-knop.
Gebruikt u iOS 12.5.5 of iOS 12.5.6?
Die versies ondersteunen wij niet. U kunt geen gebruik maken van Mijn Zorgkantoor. Update uw besturingssysteem naar minimaal iOS 13. Dan kunt u gebruikmaken van Mijn Zorgkantoor.
Gebruikt u als browser Safari 12.1.2?
Die versie ondersteunen wij niet. U kunt geen gebruikmaken van Mijn Zorgkantoor. Update uw browser.
Neem dan contact op ons. Wij helpen u graag verder.
Als er langer dan 15 minuten geen activiteit meer plaatsvindt, wordt u automatisch uitgelogd. U kunt gewoon opnieuw inloggen.
Meer wegwijs worden in de digitale wereld?
Bij de DigiHulplijn helpen ervaren vrijwilligers u met al je digi-vragen. En alle vragen zijn welkom. Bellen kost u niets. U mag zo vaak bellen als nodig is.